mandag 23. februar 2009

Scooterliv


Jeg drømmer om scootersesongen... Et hint om vår og jeg kjenner straks lengsel etter friheten og vinden i håret. Kom over dette fantastiske bildet på kontoret i dag, og ble inspirert til å lage en liten scooterkomposisjon



Jeg har en forkjærliget for røde scootere








Mannen min kjører en sort Vespa, og den duger den også. Aller helst skulle vi hatt en vintage Vespa. Gjerne med sidevogn. Ahhh det hadde vært noe.





Scooterlove








Jeg elsker min lille røde zip. Den har vært i min besittelse i fire år nå og jeg er totalt avhengig. Vinterstid må jeg legge all scooterlengsel i dvale. I år kan mye tyde på at sesongen starter senere enn vanlig på grunn av de uhorvelige mengdene med snø. Men så snart veiene er bare og temperaturen bikker over 10 grader celsius er jeg tilbake på vidunderet!





Dette er det som nærmest beskriver følelsen når jeg tar fram scooteren om våren


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar