lørdag 28. februar 2009

Senvinters daffedag


Foto: Lida Rose


Dette ligger an til å bli en daffedag. Hele familien er snufsete forkjølet. Energinivået er dog forskjellig fra liten og stor. Førstnevnte freser rundt fra rom til rom. Lilleperle blir opptatt av hva energi er for noe, og roper bestemt "jeg vil ha energi i kroppen nå!"
"Det vil jeg også..." sier jeg tørt, passe tung og daff i kroppen av å ha spist gourmetpizza og linsekake i sene natterstimer kvelden i forveien.
"Kanskje du kan hente energi i kjelleren...?" foreslås det. Ja, takk (det føles som om jeg allerede befinner meg i kjelleren). Energilager med påfyllstank i kjellerboden ønskes herved.



Dagens håndarbeidsprosjekt har stikkordene hekling, perler og brosjer.

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Så flott blogg du har fått deg, denne gleder jeg meg til å følge!

    Hilsen Kjersti/P. ;)

    SvarSlett
  2. velkommen som følger av bloggen min.
    nå gleder jeg meg til å følge din :)

    SvarSlett