tirsdag 3. mars 2009

Hekledebut


Min energiløshet i helgen fikk sin forklaring... De første dagene av mars måtte Perlerad innta horisontalen, og sånt blir det ikke mye hekling av.


Nå er det bedring å spore, og jeg har fått festet trådene på min aller første hekleblomst!

Den skal festes på et skjerf som lilleperle skal få. Hun var klar i sin bestilling - et lilla skjerf. Og jeg benytter anledningen til å få heklet noen blomster, som fint kan sitte på skjerfet.



To dager med magevirus gjør sitt med makronlysten. Jeg er så langt i fra tanken på pastellsukkersøte mandelkjeks at det nesten er ubehagelig å åpne bloggen og se bildene fra forrige innlegg. For å kompansere legger jeg inn et mer magevennlig bilde.... som er min diett i dag.


1 kommentar:

  1. Uff da! Høres ikke bra ut. Jeg er glad du er på bedringens vei og håper at maken og lille Perle slipper unna!

    SvarSlett