onsdag 4. mars 2009

Uglesett





Jeg har egentlig et litt ambivalent forhold til ugler. Disse nattdyrene er både fascinerende og skremmende på en gang. Men adaptert til interiør og designverdenen har jeg straks mer sans for disse figurene. Jeg trekkes mot mønster med søte uglemotiv, og uglebamser er noe av det koseligste jeg vet om. Og så flirer jeg litt av at det finnes mennesker som faktisk ligner på ugler - jeg er så heldig å kjenne et par eksemplarer. Og de er akkurat så kloke og godlynte som man kan forestille seg. Her er en liten ugle-tribute...
























Bilder fra flickr og etsy.com

2 kommentarer:

  1. jeg er veldig glad i ugler :)

    SvarSlett
  2. Hei Perlerad
    Grtulerer med fin og inspirerende blog.
    Så morsomt at du er blitt så flink til å strikke og hekle.
    Du skal få bøker, den siste må bare komme ut først.
    Mammaen til Marieinwonderland

    SvarSlett